Referent (technik) zákaznického servisu

Referent (technik) zákaznického servisu

Úvod a popis pracovní náplně

  • Přezkoumání, vyhodnocení a následné rozhodování o reklamacích ze zahraničního trhu (pro předem daný segment výrobků)
  • Vyjasňování technických detailů s produktovými manažery v rámci servisního oddělení 
  • Vyřizování mezinárodní korespondence  
  • Kontrola reklamačních protokolů 

Požadujeme

  • Komunikativní znalost anglického a německého jazyka (telefonická i písemná komunikace) 
  • Uživatelská znalost MS Office a SAP 
  • Praxe ze zákaznického servisu, technické znalosti  
  • NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Nabízíme

  • Týden dovolené navíc  
  • Příspěvek na dovolenou a Vánoce 25 % hrubé měsíční mzdy 
  • Obědy zcela zdarma 
  • Příspěvek na dopravu 2,5 Kč/km 
  • Body na Flexi Pass (4 500 Kč/rok) 
  • Roční bonus dle výsledků společnosti (13. mzda) 
  • Příspěvek na penzijní připojištění (2 % hrubé mzdy) 
  • Příspěvek na jazykové kurzy  
  • Odměny k osobním a pracovním jubileum 
  • Zvýhodněné mobilní tarify pro vás a vaši rodinu 

Vytvořeno:

day 24.06.2022 at 5:10

Místo práce:

Plzeňský kraj

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

50000

Odpovědět na inzerát

Sending a reply.