Referent (technik) zákaznického servisu
Referent (technik) zákaznického servisu
Úvod a popis pracovní náplně
- Přezkoumání, vyhodnocení a následné rozhodování o reklamacích ze zahraničního trhu (pro předem daný segment výrobků)
- Vyjasňování technických detailů s produktovými manažery v rámci servisního oddělení
- Vyřizování mezinárodní korespondence
- Kontrola reklamačních protokolů
Požadujeme
- Komunikativní znalost anglického a německého jazyka (telefonická i písemná komunikace)
- Uživatelská znalost MS Office a SAP
- Praxe ze zákaznického servisu, technické znalosti
- NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Nabízíme
- Týden dovolené navíc
- Příspěvek na dovolenou a Vánoce 25 % hrubé měsíční mzdy
- Obědy zcela zdarma
- Příspěvek na dopravu 2,5 Kč/km
- Body na Flexi Pass (4 500 Kč/rok)
- Roční bonus dle výsledků společnosti (13. mzda)
- Příspěvek na penzijní připojištění (2 % hrubé mzdy)
- Příspěvek na jazykové kurzy
- Odměny k osobním a pracovním jubileum
- Zvýhodněné mobilní tarify pro vás a vaši rodinu