Pracovník oddělení zákaznické podpory

Pracovník oddělení zákaznické podpory

  • Pracovník oddělení zákaznické podpory

  • ODVĚTVÍ: administrativaLOKALITA: PlzeňNÁSTUP: ihned

  • NÁPLŇ PRÁCE:- Poskytování poprodejní podpory zákazníkům- Přijímání a zpracování zákaznických objednávek na změnu/výměnu/opravu částí zakoupených výrobků- Poskytování podpory zákazníkům v oblasti technické dokumentace a detailních informací o stavu objednávek, přepravě apod.- Zadávání nákupních/výrobních požadavků příslušnému oddělení- Vedení stavu a reporting aktuálních i uzavřených objednávek- Aktivní vytváření a zasílání nabídek zákazníkům- Práce v ERP systému Infor LN- Plnění dalších ad hoc úkolů zadaných nadřízeným

  • POŽADUJEME:- SŠ vzdělání- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními zákazníky telefonicky, e-mailem)- Dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint)- Předchozí praxe v administrativě nebo obchodu alespoň 1 rok- Schopnost orientovat se v technických podkladech- Vynikající komunikační schopnosti - Schopnost a ochotu rychle se učit- Flexibilní, empatickou osobnost, týmového hráče

  • NABÍZÍME:- Zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní společnosti se zajištěnou budoucností- Možnost získávat nové zkušenosti v atraktivním prostřední leteckého průmyslu - Moderní pracovní prostředí, mladý dynamický kolektiv, rozmanitou práci- Individuálně zaměřené jazykové a profesní vzdělávání- Bonusy/prémie, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, zaměstnanecký program Kafetéria, aj.

  • V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis na monika.zahradnikova@adecco.com, nebo volejte na tel. 725 817 242.

Vytvořeno:

dne 21.12.2016 v 3:05

Místo práce:

Plzeň

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát