Zákaznický servis pro kvalitu

Zákaznický servis pro kvalitu


  • Zákaznický servis pro kvalitu

  • ODVĚTVÍ: kvalitaLOKALITA: TachovNÁSTUP: ihned

  • NÁPLŇ PRÁCE:- Řešení zákaznických reklamací - zákaznické portály, třídící akce, náhrada, nápravné opatření, průvodní dokumentace, zpracování 8D reportu včetně příloh- Komunikace se zákazníkem - Služební cesty - kontakty se zákazníky, jednání k řešení reklamací- Zajištění interní kvality vzhledem k zákaznickým reklamacím- Reporting- Účast na zákaznických auditech a samoaudit požadovaný zákazníkem- Častý kontakt se zákazníky a obchodními partnery

  • POŽADUJEME:- SŠ vzdělání nejlépe v technickém oboru- Schopnost čtení technické dokumentace- Analytické myšlení- Znalost výrobních, projektových a vývojových procesů- AJ nebo NJ na pokročilé úrovni (ideálně znalost obou jazyků)- Znalost požadavků dle normy VDA 6.3, VDA 2, ISO TS 16949, analýza MSA, školení Technik kvality, SRC, monitorování a měření, zpracování reklamací- Týmová spolupráce, prezentační dovednosti, schopnost řešit problémy- Výborné komunikační dovednosti, orientace na zákazníka, stresu, odolnost

  • NABÍZÍME:- zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí- atraktivní finanční podmínky- osobní a profesní růst, odborné vzdělávání- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP, měsíční bonusy a další zajímavé benefity
  • V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na monika.zahradnikova@adecco.com, nebo volejte na tel: 725 817 242.

Vytvořeno:

dne 13.01.2017 v 3:05

Místo práce:

Plzeňský kraj

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

  • Výroba

Odpovědět na inzerát