Máte zkušenosti z oblasti logistiky? Lákal by Vás nový projekt a jste rádi v kontaktu s angličtinou? Identifikujete se s následujícím pracovním profilem? Pak této nabídce věnujte pozornost.
Náš klient je velká mezinárodní společnost. Jedná se o příležitost stát u zrodu nového projektu a týmu a podílet se tedy na jeho nastavení a fungování.
Okruh odpovědnosti zahrnuje především:
- Administrativní podporu cross dockového centra (CDC), plus podporu v oblasti fakturace
- Fakturaci v rámci i mimo EU
- Starost o potřebné certifikáty a dokumenty
- Spolupráci s obchodní komorou, ambasádami atd.
- Komunikaci s interními týmy aj.
Co Vás kvalifikuje:
- Zkušenosti z logistiky a znalosti logistického dodavatelského řetězce nutností
- MS Office (Excel, Access, Word, Outlook)
- Zaměření na kvalitu a smysl pro detail
- Znalost češtiny podmínkou, angličtina na dobré úrovni v mluvené i psané podobě
Proč doporučujeme tuto pozici:
- Perspektivní a zajímavá práce ve stabilní mezinárodní společnosti
- Možnost podílet se na vytvoření nového týmu a struktury
- Možnost využít angličtinu
- Motivující systém odměňování
- Otevřené a přátelské prostředí