Co vás čeká

  • Vedení a motivace týmu pracovníků úklidu na zakázkách na Plzeňsku
  • Komunikace se zákazníky včetně hledání nových obchodních příležitostí
  • Realizace úkolů ve svěřených objektech
  • Administrativa – objednávky, fakturace, docházky atd.
  • Péče o svěřené zakázky

Nabídneme vám

  • Práci, která není nikdy stejná
  • Adekvátní zaškolení a podporu nejen v rámci adaptace
  • Flexibilní pracovní doba, občasná práce i o víkendu – v závislosti na potřebách provozu
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Den zdravotního volna
  • Možnost Multisport karty
  • Mobilní telefon a notebook i k soukromému použití
  • Výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
  • Zaměstnanecké slevy na zboží a služby u vybraných obchodních partnerů
  • Služební automobil i k soukromému využití
  • Práce na jednosměnný provoz
  • Férový přístup nadřízených
  • Zázemí velké stabilní společnosti

Požadavky

  • Prokazatelné zkušenosti z úklidkových služeb či služeb Facility managementu
  • Zkušenosti s vedením týmu zaměstnanců
  • Velmi dobré komunikační schopnosti – často budete jednat se zákazníky
  • Výborné organizační schopnosti
  • Výborná znalost MS Office – častá práce v MS Excel
  • Zkušenosti a praxe z B2B jsou výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B – denní jízdy v rámci svěřeného okruhu zakázek
  • Spolehlivost, samostatnost, pečlivost

ATALIAN CZ s.r.o.